Scarface ?
Rindu !
Tuesday, September 13, 2011 | 10:35 PM | 3 love(s)
Salam & Selamat Sejahtera..!

Lama jugak x update blog ni kan ?
dah tumbuh lalang segala macam dah ni.. berjam-jam dok tebas.. Haihh..
Kesian awak kan blog kan.. =)

k, arh tujuan nak buat entry ni pown sbb kesian ja kat blog ni cam x dak tuan dah..
serabut sana sini..! Tadi terbuat DOODLE.. # Sukanya... haha..
Yang penting ini doodle, lagi bagus daripada yg dulu..
Yeahh, setiap hari, semakin cantik doodle-ku ini.. *sapa nak join iklan perasan ni ?

Nak tengok x ? Nak tengok x ? Nak tengok x ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nak tengok la tu.. scroll lagi..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sikit lagi.. sabar sat !
5

4

3

2

1

0

sy x pandai buat.. sorrayy..!
Edit .:: Microsoft Excel
orang x reti guna photoshop ni.. pening kepala kot guna photoshp..


nak tau camna guna Microsoft Excel (doodle) ?
k, klu ada respon, baru buat.. klu dak, malas..
* ada ka yg bagi respon ? blog ni bukan ada org baca pown.. kan kan ?

Older Post | Newer Post

Entries About Links Artwork


The Owner
Meet the boss
Status : Rarely online.



Before anything else, follow these rules, NO copying, spamming and any type of childish acts. You respect me, I'll definitely respect you.



Let's talk
Please be polite
Leave your footprint here, it will be easy to hit you back !




The Stars
Follow me


Thanks
Doodle

Cantik, right ? Thanks to FizGraphic



Big thanks to Miss Al


sy x pandai buat.. sorrayy..!
Edit .:: Microsoft Excel
orang x reti guna photoshop ni.. pening kepala kot guna photoshp..


nak tau camna guna Microsoft Excel (doodle) ?
k, klu ada respon, baru buat.. klu dak, malas..
* ada ka yg bagi respon ? blog ni bukan ada org baca pown.. kan kan ?

Older Post | Newer Post