Scarface ?
Macam mana cara nak minta hadiah ?
Saturday, April 13, 2013 | 4:07 PM | 2 love(s)
assalamualaikum & selamat sejahtera


HAI, SAYA DAPAT HADIAH AWAK.


HAI, SAYA NAK TUNTUT HADIAH SAYA.


HAI, TUJUAN SAYA TULIS DI SINI ADALAH UNTUK MEMBERITAHU BAHAWA SAYA DAPAT HADIAH DARIPADA AWAK. JADI, SAYA INGINKANNYA.

dan lain-lain lagi.

Kepada Cik JariManis, saya join segmen yang Iffah anjurkan. Yang 5 perkara tentang saya tu. Pastu, saya dapat hadiah. Hadiah tu Iffah suruh claim sendiri. Tapi tapi tapi, saya tak tau nak mintak sebab saya agak maluuuuuuu. HAHHAHA. Jadi, saya amat berharap Cik JariManis baca entry niiiiiiiiii :D



Older Post | Newer Post

Entries About Links Artwork


The Owner
Meet the boss
Status : Rarely online.



Before anything else, follow these rules, NO copying, spamming and any type of childish acts. You respect me, I'll definitely respect you.



Let's talk
Please be polite
Leave your footprint here, it will be easy to hit you back !




The Stars
Follow me


Thanks
Doodle

Cantik, right ? Thanks to FizGraphic



Big thanks to Miss Al