Scarface ?
Saya tidak berminat dengan BLOG anda !
Wednesday, August 17, 2011 | 12:09 AM | 3 love(s)
salam & salam sejahtera, bloggers..
k, sudah 16 hari kita berpuasa kan ? nak raya dah..!!

kk, baca title kat atas dak gi ?
bagus, dah baca..! duaibujaritangan untuk anda.. =)

persoalan :: sebab apa wujud kata-kata sedemikian ?
siapa leh jawap ? angkat tangan ! angkat tangan !
* x perlu jawap,, soalan ni payah nak jawab.. budak SPM x lepas kot.. =D

1. Faktor Tulisan

salah satu sebab blogger x suka blog anda sbb faktor ni..

cuba tengok contoh kat bawah..

arku seydeh shangat ariy nierw c0z arku x lulus mater pelajaran Bahasew Melayu..! frust gilerw.. x shuke larh, arku nak sumenyerww lulus..! tulun arku weyh..! ='(
* kalau semua blogger tulis camtu ? pening la kepala saya nak men-translate-kan bahasa bahasa manja mereka kepada bahasa melayu tulen..!

try tengok yang ni pulak..

Saya suka kira nasi yang ada dalam periuk nasi.. Setiap hari, saya mendapati ada lebih dari sejuta nasi dalam periuk nasi.. Saya bangga menjadi saya..
* cuba cari apa kelemahan ayat tersebut..? yes, betul.. terlalu kecil..!

yg ini plak..

SaYa SuKa mAkN mAkAnaN yNg pEdAs.. Bila sAyA mKn pEdAs, MUkA SAyA jAdI merAh.. sAyA SuKa liHaT mukA sAyA yAng mErAh Tu KaT depAn CerMIn... iA MenAMbAhKan LaGi kEcOmELaN rUPa sAyA..
* pening kot baca ayat ni.. kecik besar, kecik besar.. p kelas tuisyen lahh..! =D

tengok-tengok..



yeay,yeay.. esok raya..! jom kutip duit raya ramai-ramai.. kita buat rombongan naik kapal terbang.. yuran hanya RM 1.. tempoh --) selepas 1 saat anda membaca ini, tutuplah tarikh tersebut.. Rebutlah peluang ini..!
pening dak ? very malas nak baca..! HAHA.. ;)
2. PERASAAN
Kebanyakan blogger yg tulis tip ni, mereka berpendapat seperti di bawah..
JANGAN SELALU CERITA PASAL TEMAN ISTIMEWA KAMU SAJA !
ariy ni, cita pasal dya, esok cite pasal dya.. * tak ke menyampah org baca ?
~ mesti ada org berpendapat.. ' ni blog aku, suka hati mak bapak aku la '
yeahhh, mesti ada punya.. jangan sangkalkan..!
' ikot suka hati mak bapak awak la nak tulis camtu.. ini cuma pendapat..! ' HARAP MAKLUM
JANGAN SELALU MARAH
* setakat 2-3 post x pa la..
ni berjuta-juta.. skit-skit marah kat dia ni, esok marah kat mamat ni, lusa marah kat minah ni.. apakah ?
penggunaan ayat yg di-quote kan tu, x dak kaitan dengan ayat blogger yg lain.. siapa yang terasa, buanglah rasa tersebut.. HARAP MAAF kepada sesapa yg terasa..!


yg tu ja kot.. dah x ingat..
Happy Ramadhan..! =I
salam.. ALIA..

Older Post | Newer Post

Entries About Links Artwork


The Owner
Meet the boss
Status : Rarely online.



Before anything else, follow these rules, NO copying, spamming and any type of childish acts. You respect me, I'll definitely respect you.



Let's talk
Please be polite
Leave your footprint here, it will be easy to hit you back !




The Stars
Follow me


Thanks
Doodle

Cantik, right ? Thanks to FizGraphic



Big thanks to Miss Al