Scarface ?
Segmen 5 Perkara Tentangku
Saturday, April 6, 2013 | 5:48 PM | 3 love(s)
assalamualaikum & selamat sejahtera

so, I join this segment.


It kinda looks interesting, right ? Okey, lemme start.

1. Follow blog Iffah


2. Buat satu entry

  • Strangers think I'm quiet. My friends think I'm out-going. My best friends think I'm crazy. My family think I'm completely insane. True fact. 

  • Based on my beloved mother's story, masa kecik, Umi saya bagi makan buah durian, saya makan. Tapi bila saya dah besar, saya tak makan. Sebabnya, the smell of the fruit is too strong.

  • I love to watch Harry Potter masa dia kecil. Masa dia besar, kureng skit.

  • I only have 1 facebook account. Dulu pernah buat satu account, tujuan nak kacau kawan, last-last jadi facebook keluarga, then DEACC. Facebook tu sempat kacau sorang kawan ja pastu selang beberapa hari, saya gitau kat dia, facebook tu saya yang punya.

  • Saya suka buat ........... tak tahu nak panggil apa benda tu. Graphic maybe. Or maybe Poster :D



3. Follow / Like sponsor

DONE

4. Senarai hadiah

Kinda lazy to copy. You can see it by yourself :D

5. Letak link fb masa komen. Okey, akan dilakukan.

6. Tag ? Owner kata sukahati. Jadi saya TAG semua yang baca entry ni.

Tempoh segmen : 25 Mac - 10 April, 11: 30 malam 
That's all, byeeeeeeeeeeeeeeeee :D


Older Post | Newer Post

Entries About Links Artwork


The Owner
Meet the boss
Status : Rarely online.



Before anything else, follow these rules, NO copying, spamming and any type of childish acts. You respect me, I'll definitely respect you.



Let's talk
Please be polite
Leave your footprint here, it will be easy to hit you back !




The Stars
Follow me


Thanks
Doodle

Cantik, right ? Thanks to FizGraphic



Big thanks to Miss Al